piątek, 29 maja 2009

Musisz się skupić

Nie na innej możliwości. Jeśli chcesz coś zrobić sprawnie, to musisz się tym tematem zająć. Musisz zignorować wszystkie inne rzeczy, które próbują Cię odciągnąć od realizacji wyznaczonego celu. Nie możesz się też tłumaczyć, że czekasz, aż ktoś inny zrobi swoją cześć.

Wielokrotnie brakowało mi skupienia się na wyznaczonym celu. Próbowałem robić wszystko, co akurat dostałem mailem. Efekt niestety był mizerny.

Mam jednak kilka rzeczy, z których zrobienia jestem zaprawdę dumny. I za każdym razem realizowałem je rzucając wszystko inne.

Nawet jeśli jesteś kierownikiem i masz dużo tematów do zrealizowania, staraj się skupiać na ograniczonej ilości celów. Twoim celem jest wtedy dopilnować, żeby zespół, którym kierujesz, był skoncentrowany na swoim zadaniu.

To podejście jest bardzo trudne w dzisiejszych czasach. Kiedy wszyscy chcą mieć wszystko na wczoraj. Ale próbując dogodzić wszystkim naraz, nie zaspokajasz w rzeczywistości nikogo.

Skoncentruj się.

Zapisz się na darmowe mailowe szkolenie Zarządzanie czasem.
Szkolenie trwa 10 dni.
Ludzie rzadko cenią to, co dostają za darmo, ale tym razem ...


Zgadzam się z Polityką Prywatności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz