Masz dużo zadań do wykonania?
Masz mało czasu?
Myślisz, że jak będziesz wykonywać swoje zadania szybciej, to tego czasu będzie więcej?
Ostatnio dostałem propozycję napisania kolejnej książki. Przez chwilę pomyślałem: "Super. Biorę się za to."
Jednak po zerknięciu na listę moich celów na najbliższe pół roku postanowiłem powstrzymać się od angażowania w kolejne zadanie.
Mam już na swojej liście wystarczająco dużo do zrealizowania. Nie muszę na siebie brać kolejnych tematów. Odkładam to na później.
Czy Ty nie bierzesz na siebie zbyt wiele? Czy nie dajesz się wciągnąć każdemu tematowi, który wydaje się ciekawy?
Dobre zarządzanie czasem i efektywność polegają nie na tym, żeby pracować szybciej i więcej, ale na tym, żeby pracować mądrzej.
Czasem musisz podjąć decyzję, że czegoś NIE ROBISZ, żeby dobrze wykorzystać swój czas.
Zarejestruj się na darmowe szkolenia zarządzanie czasem.
Tylko ćwiczenia i praktyczne wskazówki.
środa, 29 lipca 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz