sobota, 1 sierpnia 2009

Słów kilka o narzędziach do zarządzania czasem

Z narzędziami do zarządzania czasem jest jakoś tak dziwnie, że przez chwilę ich używasz, a potem, jak się już zapchają zadaniami i lista zaczyna Cię przerastać, zaczynasz szukać lepszego narzędzia. Ale to nie jest kwestia narzedzia tak naprawdę. Używałem różnych. Outlooka, ToDoList, task listy w telefonie komórkowym. Wszystkie są świetne, dopóki są puste. Jak zaczynasz je wypełniać, to po raz kolejny okazuje się, że ważniejsze od narzędzia jest Twoje podejście.

Innymi słowy - każde narzędzie może być dobre, dopóki go nie zaśmiecisz rzeczami, które wpisałeś tam nie wiadomo po co i nigdy nie zamierzałeś ich tak naprawdę zrealizować.

A najgorsze jest to, że jak już coś wpiszesz, to strasznie ciężko jest to potem usunąć. "Może to wreszcie zrobię". Tak się łudzisz przez dłuższy czas, aż wreszcie wywalasz wszystko.

Zasada #1: Do narzędzi do zarządzania czasem wpisuj tylko to, co naprawdę zamierzasz wykonać. Jeśli chcesz, żeby były przydatne.


Zarejestruj się na darmowe szkolenia zarządzanie czasem.
Tylko ćwiczenia i praktyczne wskazówki.

Zgadzam się z Polityką Prywatności

1 komentarz:

  1. Czy potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem? http://coaching.focus.pl/testy/zarzadzanie_czasem/

    OdpowiedzUsuń